Bilgi Bankası

Alınan çek nasıl eklenir?

Alınan çek nasıl eklenir?

1. Sol menüde yer alan Çek/Senet bölümüne tıklayın.

2. Sol üstte Yeni Çek Ekle kısmına tıklayın.

3. Alınan Çek kısmına tıklayın.

4. “Çek Verilecek Cari Seçin Cari Adı veya Cari Numarası Girin” kısmını doldurun ve devam kısmına tıklayın.

5. Sol üstte Yeni Çek Ekle

6. Gerekli bilgileri girdikten sonra Kayıt kısmına tıklayın.

 

Alternatif

1. Üstte arama barının oluğu yere müşteri adınızı giriniz.

2. Müşterinizin hemen yanındaki Hesap kısmına tıklayın.

3. Sağ üstte Diğer İşlemler kısmına tıklayın.

4. Çek/Senet kısmına tıklayın.

5. Sol üstte Yeni Çek Ekle kısmına tıklayın.

6. Alınan Çek kısmına tıklayın.

7. “Çek Verilecek Cari Seçin Cari Adı veya Cari Numarası Girin” kısmını doldurun ve devam kısmına tıklayın.

8. Sol üstte Yeni Çek Ekle;

            • Eğer kendi çekiniz ise, Yeni Çek Ekle (Kendi Çekiniz)

            • Eğer çekiniz müşteri çeki ise, Yeni Çek Ekle (Müşteri Çekiniz)

9. Gerekli bilgileri girdikten sonra Kayıt kısmına tıklayın.

 

Açıklama : Yeni çek ekle işlemi sonrası sağ üstte “ Çek sayınız, Çeklerin Toplamı, Ortalama Vadesi” kısmını görebilirsiniz. Manuel olarak para miktarını düzeltip “Düzenlemeyi Kaydet” deme kısmına tıklayabilirsiniz.

Aradığınız Bilgiyi Bulamıyor musunuz?

Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,

Bir Destek Talebi Oluşturun.
Faydalı Buldunuz mu?

209 defa görüntülendi | 0 kişi faydalı buldu

G-YDSB660QF8
0850 380 01 10 +905321234567