Hepsi bir arada İK yönetim yazılımımız ile çalışan yönetimi ve katılım takibinden izin başvurularına ve bordro işlemelerine kadar, son teknoloji İK yönetim çözümümüz günlük operasyonlarınızı kolaylaştırır. İster küçük bir ekibi ister büyük bir şirketi denetleyin, yazılımımız çalışanlar, bordro, izinler, tatiller, maaş bordroları ve muhasebe gibi temel İK ile ilgili görevlerinizi etkili bir şekilde yönetmenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır.
♥ İnsan kaynakları yönetimini göz önünde bulundurarak şık gösterge paneli tasarımı
♥ Tarih bazında toplam çalışma saati görselleştirmesi
♥ Toplam, bugün izinli, devamsız ve mevcut çalışan sayısı görünümü
♥ Duyurular ve Yaklaşan Resmi Tatiller görünümü
İyisoft Hrm'nin en dikkat çekici özelliklerinden biri Progressive Web App (PWA) yeteneğidir .
Bu son teknoloji, web uygulamamızı bir Mobil Uygulama (hem Android hem de iOS ile uyumlu ) ve bir Masaüstü Uygulaması olarak yüklemenize olanak tanır . Yıldırım hızında tek sayfa yükleme gezintisi ile göz açıp kapayıncaya kadar ihtiyacınız olan tüm özelliklere erişebilirsiniz.
PWA özellikli İK Yönetim yazılımımızla benzersiz özgürlük, kontrol ve taşınabilirlik deneyimleyin
Çalışan bilgileri, iletişim bilgileri, belgeler, eğitim yönetimi, maaş geçmişi, terfi ve başarı geçmişi, atama süreçleri
Çalışma saatleri ve durumuyla katılım raporu oluşturma, Çalışma saati hesaplaması için vardiya ve istihdam durumu yönetimi, Kendi kendine katılım ve manuel katılım yönetimi
Hesap oluşturma ve işlem yönetimi, Hesap bazında bakiye görünümüyle maaş ödeme işlemi ve gider yönetimi, Finansal tabloların oluşturulması, Çalışan izin başvurusu ve yönetimi, gerekçesi ve türü (ücretli/ücretsiz), Bir yıllık ücretli ve ücretsiz izinli izin politikası oluşturulması
Zor olanı kolaylaştırmak ve hayata daha çok zaman ayırmanızı sağlamak gibi bir vizyonumuz var. Tüm yazılımlarımız olabildiğince kolay kullanımlı, pratik ve işlevseldi.
İyisoft Hrm de tıpkı diğerlerinde olduğu gibi 3 dakikada kullanımımıza hazır hale gelir ve eğitime ihtiyaç duymadan kolayca kullanabilirsiniz.
♥ İK operasyonlarınızı verimli bir şekilde yönetin
♥ Bulut mimarisi ile her yerden erişim kolaylığı
Hayır, Uygulamamız ömür boyu lisanslı verilmektedir. Uygulama için yeniden ücret ödemeniz gerekmez ancak sunucu / hosting giderlerigibi yıllık minik bir ödeme söz konusudur.
Uygulamamız Progressive Web App (PWA) olduğundan tüm cihazlardan mobil uygulama gibi kullanabilirsiniz.
Personel veya diğer kullanıcıların yetkilerini yapılandırarak yetkileri dahilinde kullanmalarını sağlayabilirsiniz.
Hayır, dil seçeneklerini sınırsızca kullanabilirsiniz.
Hayır, Uygulamamız ömür boyu lisanslı verilmektedir. Uygulama için yeniden ücret ödemeniz gerekmez ancak sunucu / hosting giderlerigibi yıllık minik bir ödeme söz konusudur.
İYİSOFT HRM ile iş gücünüzü verimli bir şekilde yönetebilir ve İK operasyonlarını kolaylaştırabilirsiniz. Yazılımımız İK süreçlerinizi basitleştirmek, üretkenliği artırmak ve olumlu bir çalışma ortamı yaratmak için tasarlanmıştır.
♥ Yeni kurulan şirketlerden işletmelere kadar her projeye çeviklik, yaratıcılık ve özveri getiriyoruz. Zorlukların üstesinden geliyoruz, kaliteye odaklanıyoruz ve yalnızca ihtiyaçlarınızı karşılamakla kalmayıp aynı zamanda işletmenizin büyümesine ilham veren yazılımlar yaratmaya kendimizi adadık.
♥ İYİSOFT bulut yazılımlarda lider bir firmadır ve tamamen hayatı kolaylaştırma esas alınarak üretim yapılır. Tüm ürünlerimiz kolay, işlevsel ve pratiktir.
İK ve HRM İhtiyaçlarınız, özelleştirme ve demo talepleriniz için bize yazın. Uzmanlarımız en kısa sürede sizi arayacaklardır.
Çalışanların oryantasyonunu yönetmenin, performansı izlemenin ve programları etkin bir şekilde yönetmenin en kolay yolu.
Detaylı BilgiÇalışanlarınızı ödüllendirin veya terfi ettirin. İyisoft Hrm size personel başarı tablolarını etraflıca raporlayacaktır.
Detaylı BilgiProje ve eklediğiniz görevleri, iş akış diyagramına göre takip edin, raporlayın ve değerlendirin.
Detaylı Bilgiİhtiyacınız olan her türlü yardım için bize ulaşın. Destek ekibimizle iletişime geçin veya bizimle bağlantı kurun. Size hizmet etmek için buradayız!