1. Sol menüde yer alan E-Faturaya Geçiş kısmına tıklayın.
2. E-Faturaya başvurun yazısına tıklayın.
3. “Firma Türünü” seçin.
NOT : E-fatura' nızın İYİHESAP'a tanımlanabilmesi için aşağıda yer alan bilgileri tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.
• Mali mührünüzün (e-imza) bilgisayarınızda kurulu ve aktif olması gerekir.
• Beyaz fonda kaşe-imza (faturanın üzerinde yer alabilmesi için)
• Banka hesap bilgileri (faturanızın en altında yer alabilmesi için)
• Cari ve iletişim bilgileri (faturanızın açıklamasında yer alabilmesi için)
Açıklama :
• Fatura kestiğiniz anda müşterinize e-posta olarak gönderilir.
• Kestiğiniz faturalar 10 yıl saklanır.
• Faturalarınızı kanun gereği 10 yıl saklamanız gerekiyor.
• İYİ HESAP ile kesilen faturalar, Gelir İdaresinin yetkilendirdiği iş ortağı özel entegratörler vasıtasıyla 10 yıl saklanır.
• Size kesilen e-faturalar İYİ HESAP'la otomatik listelenir.
• Alış faturalarınızı tedarikçi carisine otomatik olarak aktarabilirsiniz.
• Aldığınız ürün veya hizmeti daha önce daha ucuza aldıysanız sistem fiyat değişimi uyarısı verir.
Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,
Bir Destek Talebi Oluşturun.