1. Sol menüde yer alan Müşteri Ve Tedarikçi / Müşteri Listesi bölümüne tıklayın.
2. F8 tuşuna basarak icra başlatmak istediğiniz Cariyi bulunuz.
3. Sağ üstte Diğer İşlemler kısmına tıklayın.
4. Haberleşme Kayıtları kısmına tıklayın.
5. Telefon numarası kısmını ve görüşme detayını girdikten sonra Görüşmeyi Kaydet kısmına tıklayın.
Alternatif
1. Üstte arama barının oluğu yere müşteri adınızı giriniz.
2. Müşterinizin hemen yanındaki Hesap kısmına tıklayın.
3. Sağ üstte Diğer İşlemler kısmına tıklayın.
4. Notlar kısmına tıklayın.
5. Haberleşme Kayıtları kısmına tıklayın.
6. Telefon numarası kısmını ve görüşme detayını girdikten sonra Görüşmeyi Kaydet kısmına tıklayın.
Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,
Bir Destek Talebi Oluşturun.İhtiyacınız olan her türlü yardım için bize ulaşın. Destek ekibimizle iletişime geçin veya bizimle bağlantı kurun. Size hizmet etmek için buradayız!