Kullanıcı panelinizdeki Ürün ve Hizmetleriniz > Gelişmiş Yönetim > E-posta Yönetimi
sayfasında e-posta bağlantı bilgilerinizi görüntüleyebilirsiniz. E-posta bağlantı bilgileriniz ile ilgili daha fazla bilgi için E-posta Hesapları sayfamıza göz atabilirsiniz.
Mac OS, Apple firması tarafından geliştirilen, resmi olarak Apple Macintosh bilgisayarları tarafından desteklenen bir işletim sistemidir.
Şu adımları takip ederek E-posta hesabınızı Mac OS Mail programına tanımlayabilirsiniz:
Mail programını çalıştırınız, adınızı mail adresinizi ve e-posta parolanızı giriniz, ardından Continue (Devam)
butonuna tıklayınız:
Account Type
(Hesap Türü) olarak POP3
seçiniz Description (Açıklama)
kısımına isteğinize bağlı olarak bir açıklama giriniz,Incoming Mail Server (Gelen Sunucu Adresi)
kısmına e-posta bağlantı bilgilerinizde görüntülenenGelen/Giden sunucu adresini
giriniz,"Username (Kullanıcı Adı), Password"
alanına e-posta adresinizi ve parolanızı giriniz ve Continue (Devam)
butonuna tıklayınız:
Description (Açıklama)
kısmına isteğinize bağlı olarak bir açıklama giriniz. Outgoing Mail Server (Giden Posta Sunucusu)
kısmına e-posta bağlantı bilgilerinizde görüntülenen Giden Posta Sunucusunun
adresini giriniz. “Use only this server
” ve “Use Authentication"
seçeneğini işaretleyiniz. “User Name
kısmına e-posta adresinizi,Password
kısmına da e-posta parolanızı giriniz, “Continue (Devam)
” butonuna tıklayınız:
Hesap özeti görüntülenecektir. Yapılandırma otomatik olarak tespit edilecek, gelen ve giden posta bağlantıları için SSL
otomatik olarak etkinleştirilecektir.Take account online
seçeneğinin işaretli olduğundan emin olunuz veCreate (Oluştur)
butonuna tıklayarak e-posta hesabını oluşturunuz:
Kurulum tamamlanarak e-posta gelen kutunuz görüntülenecektir. Sunucuda yer alan e-postalar otomatik olarak indirilecektir. Artık Mac OS Mail programınızı kullanmaya başlayabilirsiniz:
Bilgilendirme
E-posta ayarlarınızı tanımlamanız halinde yine de e-posta iletilerinizi gönderemiyorsanız e-posta programınızın gelişmiş ayarlar kısmından Giden (SMTP) Portu olarak 587 değerini belirterek tekrar deneyiniz.
Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,
Bir Destek Talebi Oluşturun.