 
		            Kullanıcı panelinizdeki Ürün ve Hizmetleriniz > Gelişmiş Yönetim > E-posta Yönetimi sayfasında e-posta bağlantı bilgilerinizi görüntüleyebilirsiniz. E-posta bağlantı bilgileriniz ile ilgili daha fazla bilgi için E-posta Hesapları sayfamıza göz atabilirsiniz.
Mac OS, Apple firması tarafından geliştirilen, resmi olarak Apple Macintosh bilgisayarları tarafından desteklenen bir işletim sistemidir.
Şu adımları takip ederek E-posta hesabınızı Mac OS Mail programına tanımlayabilirsiniz:
Mail programını çalıştırınız, adınızı mail adresinizi ve e-posta parolanızı giriniz, ardından Continue (Devam) butonuna tıklayınız:

Account Type (Hesap Türü) olarak POP3 seçiniz Description (Açıklama) kısımına isteğinize bağlı olarak bir açıklama giriniz,Incoming Mail Server (Gelen Sunucu Adresi) kısmına e-posta bağlantı bilgilerinizde görüntülenenGelen/Giden sunucu adresini giriniz,"Username (Kullanıcı Adı), Password" alanına e-posta adresinizi ve parolanızı giriniz ve Continue (Devam) butonuna tıklayınız:

Description (Açıklama)kısmına  isteğinize bağlı olarak bir açıklama giriniz. Outgoing Mail Server (Giden Posta Sunucusu) kısmına e-posta bağlantı bilgilerinizde görüntülenen Giden Posta Sunucusunun adresini giriniz. “Use only this server” ve “Use Authentication" seçeneğini işaretleyiniz. “User Name kısmına e-posta adresinizi,Password kısmına da e-posta parolanızı giriniz, “Continue (Devam)” butonuna tıklayınız:
Hesap özeti görüntülenecektir. Yapılandırma otomatik olarak tespit edilecek, gelen ve giden posta bağlantıları için SSL otomatik olarak etkinleştirilecektir.Take account online seçeneğinin işaretli olduğundan emin olunuz veCreate (Oluştur) butonuna tıklayarak e-posta hesabını oluşturunuz:

Kurulum tamamlanarak e-posta gelen kutunuz görüntülenecektir. Sunucuda yer alan e-postalar otomatik olarak indirilecektir. Artık Mac OS Mail programınızı kullanmaya başlayabilirsiniz:

Bilgilendirme
E-posta ayarlarınızı tanımlamanız halinde yine de e-posta iletilerinizi gönderemiyorsanız e-posta programınızın gelişmiş ayarlar kısmından Giden (SMTP) Portu olarak 587 değerini belirterek tekrar deneyiniz.
Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,
Bir Destek Talebi Oluşturun.