İYİHESAP >> En Kolay Ön Muhasebe

İYİHESAP >> En Kolay Ön Muhasebe

İYİHESAP >> En Kolay Ön Muhasebe

İYİHESAP KOLAY ÖN MUHASEBE PROGRAMI

Bulut tabanlı ön muhasebe programımız ile donanım maliyetlerine veya yeni bir cihaza gerek kalmadan internete erişebildiğiniz her cihazla ön muhasebenizi yönetebilirsiniz. Farklı para birimleri kullanabilir, e-faturalarınızı düzenleyebilir ve e-faturalarınızı sms ile gönderebilirsiniz. Özellikle saha satışı yapan firmalar için ideal bir program olmasının yanında bayi, toptancı ilişkilerini son derece kusursuz yönetebilirsiniz.

Birden fazla depo, şube, banka ve kasa hesabı ekleyebilir, tüm bu varlıklardan transferler yapabilirsiniz. Tek tıklama ile yapacağınız transfer işlemlerini raporlar alanından detaylıca görebilirsiniz. Tek sayfada tüm şube ve depolarınızın sayımı yapabilir, barkodu olmayan ürünlerinize barkod yazdırabilirsiniz. Ücretsiz olarak gelen hızlı satış ekranı ile marketlerde olduğu gibi optik okuyucunuzla okutma yaparak hızlı satış yapabilirsiniz. Yaptığınız hızlı satış işlemlerini ister cariye borç kaydeder isterseniz visa veya nakit olarak sonuçlandırabilirsiniz.

İYİHESAP e-dönüşüm işlemlerinin tamamına sahiptir. E-fatura, e-irsaliye, e-muhtahsil, e-makbuz, e-adisyon, sms, whatsapp, e-posta gibi zengin özelliklere sahip olmasının yanında ücretsiz olarak teknik servis özelliği de sunmaktadır.

E-Ticaret entegrasyonlarımız ile bilinen bir çok altyapıya ve pazaryerine entegrasyon sağlayabilirsiniz. Böylelikle sitelerden gelen siparişlerin fatura ve cari bilgileri İYİHESAP tarafından otomatik işlenecek, fatura ve kargo makbuzunuz otomatik hazırlanacaktır. Yine bu sitelerle ürün eşleştirme yapabilirsiniz.

Personel takibi ve personel yetkilendirme ekranlarından vereceğiniz yetkilerle personelinizi görevlendirebilir ve takip edebilirsiniz. Ayrıca mali müşavirinize vereceğiniz yetki koduyla ay sounda sizden alması gereken bilgileri otomatik olarak iyihesaptan çekebilecektir. Böylece her ay sonunda dosya hazırlamaktan kurtulmuş olursunuz.

Bir çok banka ile  yapmış olduğumuz entegrasyonları kullanabilir, tahsilat ve ödeme dengenizi sağlayabilirsiniz. Müşterilerinize taksit yapabilir, otomatik senet yazdırabilir veya senetlerin ödeme gününde hatırlatma sms'i gönderebilirsiniz.

Firmanızın kurumsal işleyişine fazlasıyla katkıda bulunan İYİHESAP'ın tüm özelliklerini incelemek için  aşağıdaki linke tıklayarak 14 gün ücretsiz deneyebilirsniz.

Ücretsiz Deneyin

Programımızla ilgili daha fazla bilgi edinmek isterseniz youtube kanalımızda eğitim videolarından veya program içerisindeki eğitim videolarımızdan destek alabilir veya iletişim bilgilerimizden bize ulaşabilirsiniz.

*Gelişmiş ürün yönetimi sistemiyle ürünlerinizi kolaylıkla yönetebilirsiniz. Özel fiyatlar oluşturabilir, ürünlere özel KDV oranları girebilir ve tüm eklenen ürünleri güncelleyebilirsiniz.


*Stoklarınızı detaylı bir şekilde görebilirsiniz. Ürünlerinize fotoğraf, etiket ve açıklama ekleyebilirsiniz. Ürün listenizdeki aramaları etiketleriniz üzerinden kısıtlayarak *aratabilirsiniz. Bir ürüne birden çok etiket tanımlayabilirsiniz.
*Ürünlerinizi döviz cinsi para birimi ile tanımlayabilirsiniz.
*Depolar arası hareket sağlayabilirsiniz.
*Stok sayım ve düzenleme işlerini tek ekrandan yapabilirsiniz.
*Stoklarınıza etiket tanımlayarak gruplandırma yapabilirsiniz.
*Stoklarınıza birden çok fiyat tanımlayabilirsiniz.
*Basit üretim modülü ile üretim yapabilir, ürün reçetelerinizi oluşturabilirsiniz
*Toplu fiyat değiştirme işlemlerinizi tek tıklama ile sağlayabilirsiniz.
*Özel fiyat listesi oluşturup müşteri gruplarınza göre fiyatlandırma yapabilirsiniz.
*Tek ekranda stoklarınızı sayabilir, düzenleyebilirsiniz.
*Listelediğiniz ürünlerinizi düzenleyebilirsiniz.
*Ürünlerinizi excel formunda dışa aktarabilirsiniz.
*Excel formundaki stoklarınızı programa geri aktarabilirsiniz.
*Stok kartlarınızı yönetebilir, aktif , pasif özelliklerini kullanabilirsiniz.

Gelişmiş Cari Yönetimi
*İYİHESAP ile müşteri ve tedarikçi bilgilerini kolayca kaydedebilir, ödeme ve tahsilatları takip edebilir, otomatik hatırlatmalarla hatasız ve eksiksiz cari hesap işlemlerinizi *gerçekleştirebilirsiniz.
*Cari bilgi güncelleme ve düzenleme işlemleri
*Carinin referans veya bağlı olduğu diğer cariler
*Yakınlık ve kefil bilgileri
*Tek tıklama ile tahsilat, ödeme yap ve bu işlemleri sms ile bilgilendir
*Cari taksitlendirme
*Sipariş linki gönderme
*Teklif gönderme
*Ön sipariş bilgisi gönderme
*E-Fatura düzenleme
*İade girişleri
*Hesap Özeti, detaylı, deatysız, sms , whatsapp, mail ile gönderme
*İrsaliye, serbest meslek makbuzu düzenleme
*Teknik servis kaydı girme
*Müstahsil makbuzu düzenleme
*Gibi birçok işlemi tek bir cari ekranında yapabilirsiniz.

Kolay Entegrasyon Yönetimi
*Türkiye'nin en çok tercih edilen pazaryeri platformları ile entegrasyon sağlıyoruz. Pazaryerleri mağazanızda bulunan ürünlerinizin siparişlerini İYİHESAP üzerinden yönetebilir, toplu fatura kesebilirsiniz. Stok bilgileriniz otomatik olarak güncellenir.
*Trendyol Sipariş Entegrasyonu
*N11 Sipariş Entegrasyonu
*Hepsiburada Sipariş Entegrasyonu
*Çiçek Sepeti Sipariş Entegrasyonu
*PTT Avm Sipariş Entegrasyonu
*İYİCART E-Ticaret Entegrasyonu
*İdeasoft E-Ticaret Entegrasyonu
*Cs.cart E-Ticaret Entegrasyonu
*Opencart Cms Entegrasyonu
*Woocommerce Entegrasyonu
*PAYTR Sanal Pos Entegrasyonu
*Paynet Sanal Pos Entegrasyonu
*KuveytTürk Banka Enetgrasyonu
*Alabaraka Banka Entegrasyonu
*Net Gsm Sms Entegrasyonu
*Özel Entegrasyonlar..

Hızlı ve Sorunsuz E-Hizmetler
*E-Fatura ile faturalarınızı dijital ortama taşıyarak ödeme ve tahsilat süreçlerinizde hızınızı ve veriminizi artırırken, maliyetlerinizi de azaltarak tasarruf sağlayabilirsiniz.
*E-fatura bölümünde Gelen, Giden, Reddedilen ve Hatalı faturalar ayrı ayrı kategorilerde görüntülenebilmektedir.
*Fatura kestiğiniz anda müşterinize e-posta veya sms olarak gönderebilirsiniz.
*Faturalarınızı kanun gereği 10 yıl saklamanız gerekiyor. İYİHESAP ile kesilen faturalar, Gelir İdaresinin yetkilendirdiği iş ortağı özel entegratörler vasıtasıyla 10 yıl saklanır.
*Size kesilen e-faturalar İYİHESAP ile otomatik listelenir.
*Alış faturalarınızı tedarikçi carisine otomatik olarak aktarabilirsiniz. Aldığınız ürün veya hizmeti daha önce daha ucuza aldıysanız sistem fiyat değişimi uyarısı verir.
*Gelen e-faturalarınızı tek tıklama ile içeri aktarabilirsiniz.
*Tanımlı cari yok ise faturadaki bilgilerle cari tanımlama işlemini İYİHESAP yapacaktır.
*Stoklarınızı da tanımlayacak ve ilgili cariye alış faturası olarak işleyecektir.
*E-Arşiv fatura düzenleyebilirsiniz.
*E-irsaliye düzenleyebilirsiniz
*Red edilen e-faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz
*Hatalı e-fatura bilgiledirme
*Fatura seri numaralarını yönetebilirsniz.

Kasa, Banka, Banka Entegrasyonu
*İYİHESAP ile kasalarınızı, banka durumlarınızı ve banka entegrasyonu ile gelen bilgilerinizi etraflı bir şekilde görebilir ve analiz edebilirsiniz. Varlıklar arasında transfer sağlamak çok kolaydır.
*Kasalarınızdaki günlük, aylık veya belli bir zaman periyodundaki akışlar
*Havale,eft ile gelen tahsilat
*Banka entegrasyonuyla banka bilgileriniz
*Kasalardan bankaya transfer
*Bankadan Kasaya transfer
*bankadan kredi kartına
*Kasadan kredi kartına transfer
*Yaklaşan kredi ödemeleriniz
*Gider ödemeleriniz
*Döviz veya TL Hesapları
*Döviz veya TL Kasası
*Günlük giriş ve çıkış hareketleri

Personel Yönetimi
 

Görevlendirme, bireysel sorumluluk ve katılımcı karar vermeyi içermektedir. Firmanızda çalışan personelinize ait maaşlarını, ücretli ve ücretsiz izin haklarının bulunduğu bilgilerdir.

  • Personel maaşları
  • Özlük bilgileri
  • Ücretli ve ücretsiz izin durumları
  • Primleri
  • Çalışanlarınıza İYİHESAP erişim yetkisi vererek, ayrı bir şifreyle İYİHESAP’ı kullanmasını sağlayabilirsiniz.
  • Şube veya depo personellerinizi sadece ait oldukları birime görevlendirebilirsiniz.
  • Personeliniz için toplu maaş girişi sağlayabilirsiniz.
  • Hesap extresi veya işletme içerisindeki performansını izleyebilirsiniz.
  • Avans ödemelerini kontrol edebilirsiniz.
  • İsterseniz personelin yetkilerini kısıtlayıp sadece belirli işlemleri yapmasını sağlayıp, görmesini istemediğiniz modüllere erişimini kapatabilirsiniz.
  • Aylık satış istatistiği nedir, para giriş çıkışlarını kimler yapıyor gibi onlarca raporlamadan faydalanabilirsiniz
  • Personeliniz için extra alanlar veya imkanlar açabilirsiniz.
G-YDSB660QF8
0850 380 01 10 +905321234567