Hosting Paketlerinde %80 indirim + Ücretsiz Domain & SSL!
Detaylar

İYİHESAP | Yeni Personel Nasıl Ekleyebilirim?

İYİHESAP | Yeni Personel Nasıl Ekleyebilirim?

İYİHESAP | Yeni Personel Nasıl Ekleyebilirim?

 

 

İYİHESAP.NET kullanıcısı olmanız yeterlidir. Tek bir hesap sayesinde tüm personellerinize veya çalışma arkadaşlarınıza ücretsiz hesap açabilirsiniz. Böylelikle tüm çalışanlarınızın veya çalışma arkadaşlarınızın yaptığı işleri detaylı bir şekilde takip edebilirsiniz.

???? Daha Fazla Bilgi İçin : https://iyihesap.com.tr
???? 14 Gün Ücretsiz Demo : https://iyihesap.net

İYİHESAP | Yeni Personel Nasıl Ekleyebilirim?
1) iyihesap.net giriş yapmanız lazım.
2) Sol menüden "Giderler" kısmına tıklamanız lazım.
3) Hemen altında açılan menüden " Personel Maaş ve İzin " kısmına tıklayınız.
4) Sol üstte "Yeni Personel Ekle" kısmına tıklayınız.
5) Gerekli önemli bilgileri girdikten sonra hemen altta "iyi hesap kullanıcısı mı?" sorusuna EVET demeniz lazım.
6) Gerekli yetkilendirmeleri yaptıktan sonra çalışma saatin üstünde "parola" kısmı var oraya da şifrenizi belirtip kayıt demeniz lazım.

G-YDSB660QF8 Top